Tiedote Pyrkivä Gymnasticsin jäsenille 10.12.2021

10.12.2021

Kiitämme kaikkia tähänastisesta yhteistyöstä koronaviruspandemian hillitsemiseksi. Pandemiatilanne Turun seudulla on kuitenkin viime aikoina heikentynyt merkittävästi, ja tämän vuoksi rajoitustoimia joudutaan kiristämään.

AVI:n ja Turun kaupungin ohjeistusten mukaisesti kaikilta yli 16-vuotiailta harrastajiltamme edellytetään tästä päivästä eteenpäin kaikissa harjoituksissamme ja tapahtumissamme koronapassi. Koronapassi tulee olla myös yli 16-vuotiailla henkilöillä, jotka mahdollisesti saattavat lapset sisälle harjoituksiin.
Ohjeistus on voimassa 10.12.-31.12.2021.

Näillä toimilla haluamme mahdollistaa harrastustoiminnan jatkumisen ja harjoituspaikkojen auki pysymisen.

Muistattehan myös, että harjoituksiin saa edelleen osallistua vain täysin terveenä. Valmentajat käyttävät harjoituksissa kasvomaskia, lisäksi harjoituspaikkojen käytävillä ja muissa yhteisissä tiloissa suositellaan maskia kaikille kouluikäisille lapsille ja aikuisille. Pyrimme edelleen välttämään ylimääräistä liikettä käytävillä, vain pienimmät tai erityistä tukea tarvitsevat voimistelijat voi tarvittaessa saattaa harjoituksiin.

Pesemme kädet huolellisesti ennen harjoituksia, sekä harjoitusten jälkeen. Harjoitustilat ja -välineet desinfioidaan säännöllisesti, ja vallitseva koronatilanne huomioidaan harjoitusten suunnittelussa.

Yhteistyöterveisin,
Pyrkivä Gymnastics ry